Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום חמישי, 6 בספטמבר 2012

ספורט 1 שידור ישיר


אני מאוד מעוצבן מהתקשורת הישראלית. השבוע יערכו שידורים של נבחרות בערוץ ספורט 1 שידור ישיר. מה שאנו נראה שם הוא את הנבחרות הגדולות והמוכשות של העולם. מה לעשות ישראל עדיין היא לא נבחרת ברזיל ואפילו לא קרובה להיות נבחרת רוסיה. אני רואה ששוב יש זילזול בנבחרות שמשחקות מול ישראל. אחרי התצוגה של רוסיה ביורו אני חושב שאנחנו בהחלט צרכים לפחד מהם ולהגיד תודה לתיקו.

ספורט 1 שידור ישיר הנבחרת

אני עוקב הרבה זמן אחרי הנבחרת ואחרי שידורים אצל ספורט 1 שידור ישיר. אני לא רואה שיפור ברמה של נבחרת ישראל אלא רק ירידה ומי שיורד ברמה בכל שנה שלא יתפלא אם הוא לא מצליח לעלות למונדיאל. אם לא הצלחנו לעלות מהבית שהיה לנו ביורו אני לא מאמין שכבר נצליח לעלות בשנים הקרובות לטורניר כלשהו. הצפייה בכדורגל הישראלי בערוץ ספורט 1 שידור ישיר מוכיחה לי גם שאין כל כך עתיד לנבחרת ישראל.

ספורט 1 שידור ישיר נאתכו

ממה שאני רואה ספורט 1 שידור ישיר מי שיהיה המחליף של בניון וינהיג את הנבחרת בשנים הבאות הוא הקשר המדהים בירבס נאתכו אשר עושה חיל באירופה. הוא עוד יגיע לאחת הליגות הגדולות ויוביל את הנבחרת בנים הבאות. אני לא מאמין שלהשגים כי שחקן אחד לא יכול להבויל נבחרת שלמה ואני לא רואה עוד שחקנים שיש להם את היכולת והמנהיגות שמפגין בירבס נאכתו על המגרש. הוא לא רק שחקן מוכשר אלא גם בן אדם ענק.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.