Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום חמישי, 20 בספטמבר 2012

פסיכו פרק 4


אני לא מבין מה זה השטויות האלו שאנו רואים בסדרה פסיכו פרק 4. אני חושב שכל התכנית הזאת מבויימת. אחרת אני לא מבין למה נמרוד הראל עושה את פסיכו פרק 4 ולא הולך לאיזה יחידת קומנדו עולמית. למשל בתכנית רואים קטע שנראה לא הגיוני ועד שלא יעשו לי אותו אני לא יאמין לכך. מה זה השטויות האלו שהוא בה לאדם באמצע הרחוב. הוא אומר לו שישלב ידים וינסה לדמיין שהוא לא יכול לפתוח אותם. פתאום האדם לא מצליח לפתוח את הידים שלו. לא יודע הקטע הזה פשוט לא נראה לי אמין ועד שלא יעשו את זה אלי אני לא ישתכנע שזה אמיתי.

פסיכו פרק 4 ביקורת על הסדרה

עוד דברים לא הגיוניים שראיתי בתכנית פסיכו פרק 4. הוא הקטע שבו לוקח נמרוד הראל זוג ברוח. הוא אומר לנו שהוא מסנכרן את המחשבות שלהם ביחד. הוא מציב את הזוג זה מול זה והשנים אומרים את אותו הדבר ביחד. אני באמת סקפטי לגבי העניין הזה אצל פסיכו פרק 4 וחושב שיש כמה מהקטעים בתכנית מבוימים. איך בדיוק ניתן לגרום לשני אנשים שפגשתה זה אתה לחשוב על אותם הדברים ביחד. לפי דעתי יש לבדוק את העניין הזה או שהוא פשוט יעשה עי את הדברים שלו ורק כך אני יאמין לזה.

פסיכו פרק 4 המשך ביקורת

נמרוד הראל שעושה את התכנית פסיכו פרק 4 אומר לנו כל הזמן שהוא רק אומן חושים ולא קוסם או משהו כזה. אבל נראה לי שהוא מרמה בחלק מהמיטקרים ועושה את זה מבוים. תסלחו לי על הסקפטיות שלי אבל אני פשוט אדם הגיוני שלא מאמין שאם בן אדם היה יכול לעשות את כל הדברים שנמרוד הראל עושה היה מתפרנס מטלוויזיה. אומנם הראל מנחה סדנות לאנשי עסקים ואני מאמין שכן ניתן לקרוא אדם בעזרת הבנה של שפת גוף גבוה. אבל מפה ועד לגרו למשהו שלא יוכל לפתוח את הידים נראה לי דבר לא הגיוני בכלל.
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.