Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום ראשון, 9 בספטמבר 2012

משפחה לא בוחרים


מה נהיה עם כל הטרנד החדש הזה של עשית גרסה ישראלית לתכנית שכבר מזמן עבר זמנם. האם נגמרו כל הרעיונות של היוצרים בארץ לסדרות מקוריות. אני לא מבין למה צריך לעשות גרסה ישראלית של כולם אוהבים את ריימונד אחרי שנים שהסדרה כבר לא משודרת. אני רואה הסדרה משפחה לא בוחרים וזה סתם מבזה את הסדרה המקורית. אין מה לעשות יש בדיחות שלא נשמעות אמין בעברית ואותו הדבר שמחליפים עברית לאנגלית.

משפחה לא בוחרים ביקורת

הסדרה משפחה לא בוחרים רוצה להיות כולם אוהבים את ריימונד. זה די נמאס הגיע הזמן שיוצרים יתחילו לחזור לעשות קומדיות ישראליות נטו כמו רמזור, החברים של נאור, החיים זה לא הכול ועוד. אם רוצים אפשר לעשות פה אחלה תכנית קומדיה שלא נופלות מאף תכנית אמריקאית. למעשה הם יותר מצחיקות לפי דעתי כי הם נוגעות מראש בנקודות ההומור הישראליות ובדיחות הרלוונטיות לחברה הישראלית. מה גם שהרבה יותר כיף לראות יצירה ישראלית מקורית מאשר זיוף ישראלי למשהו אמריקאי.

משפחה לא בוחרים עוד ביקורת

אני מאוד מקווה שהסדרה משפחה לא בוחרים תהיה הסדרת חיקוי האחרונה שעושים בארץ. אני מעדיף שלא יחדשו סדרות משנות התשעים ויתחילו לשוב ולעשות סדרות מקוריות. משפחה לא בוחרים שוב מוכיחה שזיוף זה תמיד פחות טוב מהמקור. תמיד תהיה השווה לגרסת המקור. מאוד קשה להעפיל על סדרת המקור במיוחד בתכנית קומיות כאשר כל הומור שונה ממדינה למדינה וראינו זאת ברמזור האמריקאית שלא הצליחה לתפוס שם. אני מקווה משפחה לא בוחרים תהיה החיקוי האחרון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.