Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום שני, 10 בספטמבר 2012

זהות גנובה לצפייה ישירה


הסרט החדש זהות גנובה לצפייה ישירה שוב יוצא אלינו בסרט חדש אבל במתכונת קצת שונה. הסרט הוא אחד מסדרת הסרטים זהות אבודה אשר מספר על סוכן חשאי אשר זהותו נלקחת ממנו במטרה להשתיק אותו. בסרט החדש מאט דימון לא ישחק את התפקיד אותו עשה בשני הסרטים האחרונים. משום מה היוצר של הסרט החדש החליט לא לשלב עוד פעם את אותם שחקנים ולנסות לעשות סיפור חדש. אז אני לא מבין מדוע הוא בכל זאת החליט לשים את הסרט הזה תחת הסדרה זהות אבודה ולא להכריז עליו כסרט חדש. לא משנה העיקר שהסרט זהות גנובה לצפייה ישירה יהיה סרט טוב.

זהות גנובה לצפייה ישירה על השחקנים

אחד השחקנים שמשחקים בסרט זהות גנובה לצפייה ישירה הוא השחקן שאני הכי אובה אותו והוא אדוארד נורטון. השחקן הזה פשוט יודע לעשות כל דמות שיתנו לו. הוא משחק תפקידים מורכבים מאוד וכל פעם מראה את היכולות משחק המדהימות שלו. הוא מראה לנו שהוא יכול לשחק גם בתפקידי דרמה כבדים ביותר, גם בסרטי פעולה ואפילו לעשות קומדיות. נורתון הוא אחד השחקנים שהכי מוערכים בקאסט המדהים הזה של זהות גנובה לצפייה ישירה. אני אוהב אותו לא רק בגלל יכולת המשחק שלו אלא בעיקר בגלל האופי של השחקן. אני רואה אותו משחק בסרטים ופשוט ניתן לומר שזה שחקן שאין לו אף סרט שבו הוא משחק גרוע.

זהות גנובה לצפייה ישירה אדוארד נורתון

השחקן אדוארד נורתון מנשחק באחד הסרטים הכי חזקים שראיתי בחיים שלי. זה לא סרט שכל אחד יכול לצפות בו והוא מספר על בחור אשר היה בעברו נאו נאצי. הוא נשלח לכלא לאחר שהרג שני בחורים שחורים רק כי הסתובבו ליד ביתו. עכשיו כאשר הוא שינה את דרכו בעקבות מפגש עם בחור שחור שישב איתו בכלא הוא מספר לאחיו את סיפורו. האח שמעריץ את אחיו הגדול הולך בעקבות האח הגדול והדבר מאוד מטריד את האח הגדול שמנסה לשכנע אותו לא לחזור על הטעויות שהוא עשה. אני בטוח שבסרט זהות גנובה לצפייה ישירה אדוארד נורתון ימשיך לתת את אותו משחק שהוא יודע
לצפייה לחץ כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.