Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום רביעי, 9 בינואר 2013

החממה פרק 20


בסדרה החממה פרק 20 יש מספר שחקנים מאוד מפורסמים אשר שיחקו במספר של תכנית לפני הסדרה החממה פרק 20. יש את לי בירן שהוא הכוכב הגדול של הסדרה אשר משחק את אחד התלמידים בבית הספר. הוא משחק את יפתח בר לב שהוא ילד פופולרי ביותר בבית הספר אשר הופך שם לאחד המנהיגים החשובים ביותר. גם בסדרה הזאת הוא משחק בחור אשר מאוד אוהב מוזיקה והוא פשוט מוכשר ביותר. ץפקיד שממש תפור על לי בירן שהגיע מהתחום של המוזיקה.

החממה פרק 20 ילדי ראש הממשלה

לפני שעבר לשחק בסדרה החממה פרק 20 לי בירן שיחק בתפקיד ראשי בסדרה ילדי ראש הממשלה אשר שודרה בערוץ שלוש. הסדרה הזאת עסקה במה שעובר על הילדים של האיש בעל התפקיד הכי חשוב במדינה. הסדרה מספרת על ראש הממשלה אשר עושה את התפקיד המקצועי שלו בצורה הטובה ביותר והוא משקיע בזה את כל מה שיש לו. אבל בנוגע לתפקיד שלו כאבא ובעל הוא לא ממש עושהה על הצד הטוב ביותר והמשפחה הראשונה של המדינה למעשה כלל אינה מתפקדת.

החממה פרק 20 וחצויה

הכוכב הגדול של החממה פרק 20 שיחק גם בסדרה החצויה שהיא סדרת הערפדים הישראלית הראשונה. הוא הצטרף בעונה השנייה וזה היה אחד התפקידים הראשונים שלו לאחר הגמר של כוכב נולד שם סיים במקום השני. אצל החממה פרק 20 הוא משלב את שני הדברים שהוא הכי אוהב בעולם שזה גם מוזיקה וגם משחק. בגלל הדמות המורכבת שלו אצל החממה לצפייה ישירה אשר היא גם דגמות מאוד מוזיקלית אז לא יכלו למצוא שחקן יותר מתאים מי לי בירן אשר יעשה את הדמות הזאת. לי בירן כבר אמר מזמן שהוא התאהב בקריירת המשחק ורוצה מאוד להתמקד בתחום הזה יותר מאשר בתחום המוזיקה שבו הוא התחיל. בירן אומנם לא זכה בכוכב נולד אבל הוא בהחלט יכול להיכנס לכל רשימת האומנים המכובדת אשר הצליחו בגדול אחרי התכנית.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.