Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום רביעי, 30 בינואר 2013

ספורט 2


אני ממש מתבייש בביזיון שראינו אצל ספורט 2. בשבת האחרונה אמר ארקדי גאידמק היושב ראש של בית"ר ירושלים שהוא רוצה להביא שחקן ערבי ראשון אל הקבוצה. אבל אז התעוררו כל החברה הגזענים והניפו שלטים שממש צמררו אותי. למשל המראות שראינו אצל ספורט 2 הראו את חבורת הגזענים של לה פמילייה מרימים כל מיני שלטים בגנותם של השחקנים המוסלמים אשר צרכים להגיע לקבוצה. האוהדים האלו לא מבינים שהגזענות שלהם פוגעת אך ורק בבית"ר ירושלים ולא סתם אנשים לא ממהרים להיכנס אל המועדון הזה ולרכוש אותו. איזה אדם ירצה לשים את עצמו ביחד עם הגזענים האלו.

ספורט 2 הגזענות בכדורגל

אני אומנם אוהד מכבי תל אביב ואני די ימיני בדעותיי. אבל אני לא יכול לראות את מה שהיה אצל ספורט 2. מה הינו אומרים על קבוצה באירופה שאומרת ששחקן יהודי בחיים לא ישחק אצלה בגלל שהוא מטנף את הסמל שלה. יש ההינו אומרים כי הם שייכים אל מקומות אפלים בהיסטוריה והינו משווים אותם לנאצים. אבל כאשר אנו רואים בערוץ ספורט 2 קבוצה ישראלית עושה את זה אז אנחנו חושבים כי אנחנו הכי טובים. מדוע שלא יעשו אותו הדבר לנו אם אנחנו עושים אותו הדבר לאחרים. צריך כבר לטפל באוהדים הללו בחומרה כידי שלא נראה עוד מקרים כאלו אצל ספורט 2.

ספורט 2 ערבי מארופה או מהארץ?

גם האמירה של אלי כהן מאמנה של בית"ר ירושלים בראיון שלו בערוץ ספורט 2 הייתה ממש מביישה. אני בטוח כי הוא לא התכוון לדברים האלו וזה נפלט לו בצורה הזאת. אבל עדיין הוא צריך לקבל איזה עונש על מה שאמר. להגיד כי הוא מבין מדוע ערבי בארץ לא יכול לשחק בבית"ר אבל ערבי אירופי כן יכול זה פשוט אמירה טפשית ומביישה אשר מורידה את כל הדברים היפים שהוא עשה בבית"ר. אני חושב שפשוט צריך להביא לכל הגזענים האלו שחקן ערבי ושכל פעם שמשהו יצעק איזה הערה גזענית כלפיו אז להרחיק אותו מהמגרשים. כי רק בכוח אפשר לחנך את האנשים הגזענים כמו שהיה באנגליה.
לצפייה לחץ כאן






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.