Downtube.Me אתר להורדת שירים מיוטיוב! לחץ כאן לכניסה!


יום חמישי, 21 במרץ 2013

ספורט 5 לייב לצפייה ישירה


ביום שישי הקרוב הולל להיות לנו כדורגל אדיר בערוץ ספורט 5 לייב לצפייה ישירה. כל משחקי הנבחרות הולכות להיות משודרים בערוץ הקיבוץ המפורסם של ספורט 5 לייב לצפייה ישירה. יהיה מאוד מעניין לראות את כל הנבחרות הכי מפחידות ביבשת משחקות ביחד. יהיה מחזור מאוד מרתק עם משחקים מעניינים אשר מה שבטוח לא ישאירו אף משחק ללא שערים. אני מאמין כי כל המשחקים אשר ישודרו אצל ספורט 5 לייב לצפייה ישירה יהיו עם שערים ולא יהיה לנו אף אפס אפס במחזור הקרוב של הנבחרות.

ספורט 5 לייב לצפייה ישירה נוו צ'אנס

כרגע לפי מה שאנו רואים בערוץ ספורט 5 לייב לצפייה ישירה זה נראה בלתי אפשרי אבל אולי כן אפשר לגנוב תיקו מפורטוגל אשר באה בטירוף אחרי האחד אחד המבייש מול צפון אירלנד אשר הביא לישראל סיכוי קלוש מאוד אם לא אפסי עדיין להמשיך ולחלום. אבל לפי מה שאני אומר ולפי מה שכל הפרשנים בערוץ ספורט 5 לייב לצפייה ישירה אומרים הדבר הזה לא הולך להיות כי אין שום תסריט בעולם שבו אני רואה את נבחרת ישראל מנצחת מחר את פורטוגל. אם היא אכן תצליח לעשות את זה אני יהיה הראשון אשר יתנצל בפני שחקני הנבחרת והמאמן אלי גוטמן.

ספורט 5 לייב לצפייה ישירה הקהל

על פי ספורט 5 לייב לצפייה ישירה ניתן לראות כי יבוא לאצטדיון ארבעים אלף איש והוא הולך להיות מלא. אבל הרוב המוחלט של האנשים האלו לא יבוא כידי לעוד את הנבחרת. הוא יבוא כידי לעודד את  רונאלדו. בעבר כבר נחתו פה שחקני כדורגל גדולים אבל טירוף כזה אני לא זוכר במשך הרבה זמן. אני מקווה שהקהל יזכור כי הו צריך לעודד את הנבחרת ולא לעודד את רונאלדו אולי הם יוכלו לצעוק לו כל האצטדיון מסי מסי מסי מה שהוא הכי שונא לשמוע.
לצפייה לחץ כאן
רוצים לשחק בסדרות ישראליות מצליחות? לחצו כאן!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.